SIMIONESCU: IMAGINEA BUNA PE CARE O AU DRAGOMIR SI CHIRIAC A FOST UNUL DINTRE FACTORII CARE AU CONTRIBUIT LA VICTORIA PSD BRAILA

Liderul PSD Braila Aurel Simionescu, care a fost sef de campanie la parlamentare, sustine ca structura electoratului PSD s-a schimbat substantial, comparativ cu alegerile de acum 4 ani si ca acum, partidul sau nu mai este votat doar de persoanele in varsta si de asistatii social, asa cum spun unii. Simionescu a explicat ca exista mai multi factori care au facut ca si electoratul mai tanar, precum si brailenii din patura de mijloc, sa se indrepte catre social-democrati, iar unul dintre acesti factori este coerenta mesajul dat la nivel national, dar si la nivel local. Pe de alta parte, a spus liderul social-democrat, si oamenii cu care a facut campanie pentru PSD Braila au fost de alta factura: “Modalitatea in care s-a inteles sa se faca campanie si imaginea care s-a dus pe televizor a fost una a unui partid care stie ce vrea, stie cum, cu argumente; credibilitatea mesajului nostru national, de data asta, a fost una mult mai mare si a fost si asumata si dusa mai departe de la nivelul nostru, de la nivel local, de oamenii care au batut din poarta in poarta. Si oamenii care au batut din poarta in poarta s-au schimbat. Am avut si pensionari care au fost cu noi, dar am avut si 48 de tineri prezenti in fiecare zi cu noi. Si mesajul pe care il dau nepotii bunicilor este unul extraodinar de important”.

Pe de alta parte, Simionescu a admis ca un plus de imagine pentru PSD Braila l-au adus si noii sefi ai administratiei locale, primarul Marian Dragomir si presedintele Consiliului Judetean, Iulian Chiriac, care sunt din noua generatie: “Sigur ca si asta a contat si daca tineti minte, unul din mesajele pe care noi l-am dat a fost acela de intinerire, de echipa noua, de echipa care are si partea de experienta langa ea, dar care, ca si imagine si ca actiune, este una noua, o echipa care poate sa dovedeasca ca noi discutam despre o alta generatie, care trebuie sa mearga inainte”.