TABARAC: A TRECUT O IARNA SI MODERNIZAREA CAII GALATI VA COSTA CU 2,6 MILIOANE LEI MAI MULT. PANA INCEP LUCRARILE, VA MAI TRECE O IARNA…

Consilierul municipal Adrian Tabarac (PNL) sustine ca primarul Brailei, Marian Dragomir (PSD), este principlul vinovat pentru modul in care s-a defasurat (si ulterior, s-a blocat) proiectul ce viza modernizarea Caii Galati. Tabarac este de parere ca edilul sef ar fi trebuit sa ia masuri imediat ce a vazut ca firma care urma sa faca lucrarile bate pasul pe loc, nu sa declare public ca lucrarile sunt in grafic si sa se roage de constructori sa intre pe santier.

In opinia liberalului, tot Dragomir este vinovat si pentru faptul ca din cauza blocarii lucrarilor si a reluarii de la zero a licitatiei, noul proiect va costa cu 2,6 milioane de lei mai mult, fiindca artera amintita s-a degradat si mai tare, dupa iarna 2017-2018.

Tabarac se intreaba insa daca nu riscam sa platim de la bugetul local inca vreo cateva milioane, avand in vedere ca va mai trece inca o iarna, pana va putea incepe lucrarile o noua firma: ”Chiar daca domnul primar spune ca este aceeasi poveste, i-as aduce aminte ca in 2017, prin aprilie, cand un grup de initiativa din acea zona a strans semnaturi si a reclamatfaptul ca nu se lucreaza pe santier si ca locuitorii din acea zona sufera si casele lor se degradeaza, domnul primar, in conferinta de presa, a spus <<ca ne aflam in grafic>>, <<nu este nicio problema, vom repara si va promit ca pana in decembrie acel santier va fi finalizat>>. Cu toate ca tot Primaria a trimis tot felul de adrese prin care a demonstrat faptul ca cei de la <<Telor>> au fost in intarziere. Deci inca o data domnul primar ne-a mintit.

Iar acum a mintit public, pentru ca, dati-mi voie sa citez, <<s-a inmuiat>> – asa a spus, <<M-am inmuiat de fiecare data cand am avut discutii cu cei de la Telor si le-am mai dat inca o sansa>>. In loc sa-l intareasca aceasta atitudine, tinand cont ca cetatenii din acea zona sufera si astazi.

Iar noua ne-a fost bagata pe ordinea de zi intr-o sedinta de indata un proiect de reevaluare a acelor indicatori tehnico-economici, care aduce un prejudiciu bugetului local, pentru ca acel proiect, pentru acea strada, valoreaza cu 2,6 milioane de lei mai mult. Pentru ca in ianuarie anul trecut degradarea strazii era de 10%, iar dupa ce a trecut o iarna, asa scrie la raport, degradarile au ajuns la 30%. Pana vor incepe lucrarile va mai trece o iarna si continuand cu acelasi raport, s-ar putea sa ne trezim ca structura de rezistenta a strazii va fi afectata in proportie de 50%. Asta inseamna ca domnul primar se face vinovat de faptul ca nu a gestionat cum trebuie problema”.