TABARAC: NISTE AUTOBUZE ELECTRICE NOI NU REZOLVA TOATE PROBLEMELE FIRMEI “BRAICAR”

Consilierul municipal brailean Adrian Tabarac (PNL) este de parere ca achizitionarea unui numar de 11 autobuze electrice noi – lucru cu care se mandeste primarul Marian Dragomir (PSD) -, nu va rezolva problemele pe care le are firma “Braicar”, in asigurarea unui transport public de calatori care sa multumeasca pe deplin cetatenii.

Tabarac spune ca dincolo de faptul ca in urma acestei achizitii se va mari parcul de masini al firmei amintite, tot 2 mecanici se vor ocupa de reparatii si autobaza  va avea in continuare nevoie de modernizari: “Sistemul integrat pe care noi l-am propus a fost tocmai pentru a reduce toate costurile si pentru a eficientiza cat mai mult aceste cheltuieli si totodata, sa se simta aceste reduceri de cheltuieli in costul de transport, in biletul pe care il plateste fiecare cetatean.

Lucrurile astea nu au fost expuse, a  fost o simpla prezentare, <<asteptam sa vina niste autobuze, le-am achizitionat, problema este ca si rezolvata cu transportul in comun, prin reducerea de noxe si modernizarea transportului>>.

Ei bine, vreau sa atragem atentia ca nu e numai atat. Sa nu uitam ca situatia de la <<Braicar>>, cu banii care nu au fost acordati pentru salarii atunci, cu conditiile de lucru de acolo, cu o singura investitie in niste autobuze – care nu este ideea domnului primar, nu este initiativa Primariei, ci este venita de la minister – nu rezolva toate problemele”.

Liberalul sustine ca problemele de la “Braicar” – care au dus la o greva a angajatilor – “nu s-au sters” si “nu va curge lapte si miere” in transportul in comun, doar pentru ca s-au cumparat cateva autobuze electrice.

Amintim ca Adrian Tabarac face referire la un proiect in valoare de 26.900.000 EURO, in baza caruia se vor achizitiona 10 tramvaie noi, 11 autobuze electrice noi – capacitate medie, 11 statii de incarcare lenta, 3 statii de incarcare rapida. 98% din valoarea proiectului (respectiv 26.362.000 euro) va reprezenta finantarea din fonduri europene, iar Primaria municipiului va acoperi doar 2% din valoarea acestuia (538.000 euro).