MAI EXISTA SAU NU RISCUL SURPARII TERENULUI PE BULEVARDUL DOROBANTILOR, SUB GREUTATEA TRAMVAIULUI? DRAGOMIR: CONSTRUCTORUL A REABILITAT TOATE CINTRELE

Primarul Brailei, Marian Dragomir, se fereste sa afirme ca nu mai exista niciun risc de prabusire a canalului colector aflat in subteranul Bulevardului Dorobantilor, din cauza greutatii tramvaielor care circula pe aceasta artera.

Dupa finalizarea proiectului de modernizare a Bulevardului Dorobantilor, care includea si consolidarea vechiului canal colector – ce a fost construit in perioada 1914-1916 si a fost proiectat sa functioneze 50 de ani -, unii dintre braileni se asteptau sa nu mai existe  niciun risc de repetare a unui incident de genul celui intamplat in anii ’80, cand tunelul subteran a cedat sub greutatea unui tramvai si s-a format in carosabil o groapa de cateva zeci de metri.

Dupa cum am fost informati, insa, de fapt, in cadrul proiectului de modernizare a Bulevardului Dorobantilor – care a costat circa 100 milioane lei fara TVA – nu s-a consolidat intregul canal colector aflat in subteran, de la un capat la altul al bulevardului, in lungime de 2.960 m, ci doar cateva zone considerate vulerabile, care insumeaza 515 metri.

In acest context, primarul a fost intrebat de ziaristi daca mai exista sau nu riscul sa se produca alte surpari ale canalului colector pe Bulevardul Dorobantilor, pe viitor.

Edilul-sef a raspuns evaziv: “Constructorul a reabilitat toate cintrele (armaturile metalice – n.r.). Eu am un proces verbal de predare-primire a lucrarilor de catre constructor, catre Primaria municipiului Braila, incheiat in anul 2015, prin care se adeveresc lucrarile efectuate in acest sens”.

Fiecare intelege ce vrea din acest raspuns…