MANAGERUL RASNOVEANU: INCA MAI AVEM PROBLEME PE PARTEA DE COMUNICARE CU PACIENTII, DAR LUCRURILE S-AU MAI IMBUNATATIT CAT DE CAT

Managerul Spitalului Judetean Braila, dr. Delia Rasnoveanu, declara ca inca mai este de lucru in ceea ce priveste imbunatatirea modului in care se comporta personalul din unitatea amintita cu pacientii, dar si cu rudele acestora.

Rasnoveanu a precizat ca avut zilele trecute o discutie cu medicii sefi de sectie si le-a cerut acestora sa le reaminteasca celor din subordine ca trebuie sa se comporte politicios cu bolnavii si cu apartinatorii: “La comunicare inca avem probleme. Chiar  alaltaieri am avut o discutie cu colegii din Consiliul Medical si cu sefii de sectie si le-am readus aminte ca mai trebuie sa lucreze pe partea de comunicare, pentru ca in continuare sunt persoane care nu se adreseaza corect, care nu dau informatiile cum trebuie. La comunicare inca mai avem probleme, dar cat de cat s-a mai imbunatatit. Numai ca e foarte greu sa gestionezi 2000 de oameni”.

La randul sau, presedintele CJ, Iulian Chiriac, a comentat pe aceasta tema: “Aici tine foarte mult si de bunul simt si de modul in care au depus juramantul lui Hipocrate. Pacientul, cand vine, trebuie sa se adreseze cuiva si le-a facut ecusoane pe culori, ca sa stie numele, astfel incat pacientul respectiv sa poata sa spuna ca doamna infirmiera Popescu i-a raspuns necuviincios si sa putem sa luam o masura. Sau doamna asistenta Ionescu a fost pe hol si era cu punga de pufuleti si nici macar nu i-a dat atentie…”.

Managerul Spitalului Judetean a mai declarat ca s-au primit de-a lungul timpului mai multe reclamatii cu privire la comportamentul unor angajati si a precizat ca au fost  vizate atat infirmierele si asistentele, cat si unii medici.