TABARAC: DACA PRIMARUL DRAGOMIR NU ARE O VIZIUNE SI NU TINE CONT DE NIMIC, CUM PUTEM NOI SA NE COMPARAM CU ALTE ORASE?

Consilierul municipal Adrian Tabarac (PNL) este de parere ca modul in care este condusa firma de transport public “Braicar” este unul defectuos, ca se merge pe “carpeli” si pe investitii facute fara a avea o viziune de ansamblu coerenta, iar de acest lucru se face vinovat nu doar managerul Cornel Sandulescu, ci si primarul Marian Dragomir (PSD).  In acest context, Tabarac se asteapta ca “Braicar” sa ajunga “mai rau decat Spitalul Judetean Braila, pentru ca nu facem lucrurile pe baza unui plan, avand o viziune. La fel de heirupist s-a luat decizia si in legatura cu renuntarea la transportul cu tramvaiul pe Soseaua Baldovinesti. Au fost o groaza de dezbateri in CLM si noi, liberalii, ne-am abtinut nu pentru ca suntem impotriva unei modernizari. Pe Soseaua Baldovinesti vor fi scoase liniile de tramvai si vor fi introduse autobuze electrice. Noi nu suntem impotriva unor modernizari, dar facute cu cap. Acolo este un trafic auto foarte mare. Blocand o banda pe sens doar pentru autobuze electrice, se va genera un haos – si i-am spus domnului primar acest lucru si n-a tinut cont. Explicatia a fost  <<Ce vreti, domnule, aveam 38 de milioane de euro, puteam sa-i folosim doar pentru Soseaua Baldovinesti banii astia, dar am preferat sa-i folosim si pentru Baldovinesti, si pentru Independentei!>>.

Adica am un milion de lei vechi si nu-mi cumpar o gheata de iarna buna, ci imi iau de 50 de lei tenisi de vara si niste ghete, dar nu ma tin pana anul viitor… Nu fac Soseaua Baldovinesti cum a fost a proiectata, ci scoatem de acolo tramvaiul, pentru ca am avut alocate doar 38 de milioane de euro si nu ne ajung sa cumparam si tramvaie, ca-s mai scumpe… Sunt niste lucruri care te socheaza, cand vezi ca un primar vine cu astfel de explicatii si te intrebi: daca omul acela nu are o viziune si nu tine cont de nimic, cum putem noi sa ne comparam cu alte orase? Facem asa, de fatada, niste achizitii si de fapt, problema este mult mai grava. De aceea a fost si cazul cu persoana care a cazut din autobuz (fiindca s-au deschis usile in timpul mersului – n.r.) si vor mai fi cu siguranta cazuri de acest gen, pentru ca nu exista un om care sa raspunda pentru starea tehnica a autobuzelor si toata responsabilitatea pica in sarcina soferului: iesi cu masina pe traseu si Dumnezeu cu mila! Noi vorbim aici de un mod de abordare heirupist, fara nicio viziune si fara a accepta macar un punct de vedere si din partea celorlalti”.