INGINERUL SEF DE LA “BRAICAR”: NU TOTI CALATORII SUNT RAI, ASA CUM NICI TOTI ANGAJATII NOSTRI NU SUNT RAI. UNII DINTRE SOFERI NU AU O ATITUDINE CORESPUNZATOARE IN RAPORT CU CALATORUL

Panouri electronice care sa afiseze timpii de asteptare pana la venirea autobuzului sau microbuzului in statie si o aplicatie ce poate fi instalata pe telefonul mobil, pentru a oferi acelasi gen de  informatii – sunt investitiile pe care urmeaza sa le faca firma “Braicar” in lunile urmatoare. Inginerul sef al societatii amintite, Gabriel Plesoianu, a fost intrebat astazi de primarul Marian Dragomir, in cadrul sedintei CLM, cat  va mai dura pana va putea fi folosita aplicatia respectiva, insa acesta n-a dat un raspuns clar: “Societatea noastra urmeaza sa implementeze doua lucruri: un panou de informare calatori care sa arate timpii sa asteptare in statie in timp real – acesta urmeaza sa fie prezentat probabil la sfarsitul acestei luni ca si model de panou si softul aferent – si ce este mai important, o aplicatie instalata pe telefonul mobil, prin care orice calator din orasul Braila, aflat in orice statie din oras, sa stie in orice moment timpul la care autobuzul de pe linia X ajunge in statie, astfel incat sa-si poata planifica o calatorie in timp util.

Acest lucru a fost facut strict din bugetul societatii, intrucat am considerat ca comportamentul unora dintre colegii nostri care sunt conducatori de vehicul sau cei care intra in contact cu publicul calator nu au o atitudine corespunzatoare in raport cu calatorul. Nu toti calatorii sunt rai, asa cum nici toti angajatii <<Braicar>> nu pot sa spun ca sunt rai, dar obligatia noastra, in primul rand, este de a-i instrui si de a incerca in permanenta sa educam in primul rand personalul nostru, in relatia cu publicul calator”.