TABARAC: MAJORAREA PRETULUI BILETULUI E O FORMA DE A DA NISTE BANI IN PLUS FIRMEI “BRAICAR”, PENTRU A-SI PRELUNGI STAREA DE COMA. E NEVOIE DE UN MANAGEMENT NOU

“Suntem prea saraci ca sa ne permitem luxul de a ne carpi in domeniul transportului urban de calatori; avem nevoie sa gandim totul unitar, nou, calitativ de la inceput “ – este opinia consilierului municipal Adrian Tabarac (PNL), exprimata astazi in plenul CLM Braila.

Tabarac a mai spus ca Municipalitatea  a alocat in ultimii ani milioane de euro firmei ”Braicar” pentru o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite in domeniul transportului in comun, insa rezultatele au fost dezamagitoare: “Ne-am trezit cu autobuze care dupa 2-3 luni ajung in garaj, pe bancurile de reparatii, cu un sistem de ticketing care a dat peste cap bordurile autovehiculelor, cu masini care au scapat calatorii din mers, au sarit roti si asa mai departe…

Trebuie sa intelegem o data, indiferent de culoarea politica, indiferent de ambitiile personale, ca atunci cand vorbim despre un serviciu de utilitate publica, trebuie sa facem un serviciu de calitate.

Pretul biletului trebuie sa reflecte calitatea, iar eu cred ca majorarea pretului la 2 lei nu va reflecta nici anul acesta, nici anul viitor – daca mergem in acelasi ritm – o calitate marita a acestui serviciu. Si tot vor sari roti si tot in statii nemodernizate vom sta si tot cu autobuze de proasta calitate.

Va rog frumos, cei de la <<Braicar>>, cei din conducere si cei din CA sa inteleaga ca trebuie un management nou, o viziune noua si trebuie, totodata, un proiect integrat pentru transportul public de calatori, nu doar sa ne carpim. Majorarea pretului biletului, practic, e o forma de a da niste bani in plus, pentru a se mai prelungi aceasta stare de coma in care <<Braicar>> se afla astazi”.