ÎN CONTEXTUL EPIDEMIEI DE CORONAVIRUS, CUP DUNĂREA CERE CLIENȚILOR SĂ-ȘI ACHITE FACTURILE PENTRU SERVICIILE DE APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE PRIN VIRAMENT BANCAR

Compania de Utilități Publice CUP Dunarea Brăila le cere clienților săi ca în perioada următoare să-și achite facturile pentru serviciile de apă potabilă şi canalizare prin virament bancar, prin instrumente electronice de plată din rețeaua PayPoint sau Un-Doi Conturi Plati.

Într-un comunicat dat publicității astăzi, conducerea CUP precizează că solicitarea vine în contextul măsurilor luate pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu coronavirus: „Având în vedere adoptarea unor măsuri pentru prevenirea infectării cu coronavirus (COVID-19) a angajaților Companiei de Utilități Publice Dunărea Brăila SA, recomandăm abonaților casnici ca în această perioadă să achite facturile pentru furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare prin virament bancar, prin instrumente electronice de plată din rețeaua PayPoint sau Un-Doi Conturi Plati.
De asemenea, la abonații unde nu există contori de citire de la distanță se recomandă să procedeze la autocitire și transmiterea indexului la serviciul CALL CENTER, telefon 0339.403.403, indicând ID-ul de client înscris pe factură.
De altfel, pentru a evita deplasările, se recomandă abonaților ca pentru orice problemă să apeleze serviciul CALL CENTER, telefon 0339.403.403“.