Avram: Nechita minte! Stia de mult de problemele cu deszapezirea

1551701_648983311827596_319563235_n

Consilierul judetean Ionel Avram (PSD), care pana ieri a fost vicepresedinte interimar al CJ, se declara indignat de faptul ca vicele CJ Ovidiu Nechita (PNL) sustine ca n-a avut acces la documentatia privind achizitionarea serviciilor de deszapezire aferente iernii 2014-1015, pana in ultima zi a lunii septembrie. Social-democratul afirma ca Nechita a avut in mana referatul semnat de Avram inainte de mijlocul lunii septembrie, dar l-a aruncat la gunoi, pe motiv ca semnatura acestuia nu mai era valabila  si a cerut sa se faca un alt referat, pe care sa-l semneze el personal: “Prima mea infatisare aici, la CJ, a fost dupa sedinta de indata din 5 septembrie si  acea sedinta fiind la sfarsit de saptamana, prima mea zi ca vicepresedinte si presedinte interimar al CJ a fost pe 8 septembrie. Pe 8 septembrie a fost o zi de acomodare cu noul loc de munca si pe 9 septembrie am primit referatul de necesitate de la Directia tehnica, pe care l-am repartizat Serviciului de achizitii publice, ca sa procedeze la initierea demersurilor privind achizitionarea acestui serviciu de deszapezire. Pe 10 septembrie a venit adresa de la Prefectura care spunea ca hotararea CJ prin care eu am fost ales vicepresedinte si desemnat presedinte interimar al CJ este contestata la instanta de contencios administrativ si ca atare, se suspenda de drept. In mod normal, trebuia sa ma opresc abia in momentul in care primeam un certificat de grefa de la Tribunalul Braila, care sa ateste acest lucru, dar eu m-am oprit chiar pe data de 10, mi-am facut bagajele si am plecat. Certificatul de grefa a venit undeva pe data de 15 septembrie – deci eu puteam sa functionez pana pe 15  legal, dar nu am vrut sa mai creez probleme. Deci pe data de 10 am plecat si pana pe data de 26 septembrie, cand a fost acea sedinta ordinara in care am fost desemnat vicepresedinte, cu atributiile vicelui Mija, eu nu am mai avut treaba cu aceasta problema. Intre timp, am inteles ca acel referat domnul Nechita l-a aruncat la gunoi, ca a zis ca nu-i valabil, ca e cu semnatura mea, desi in acea perioada eu eram pe functie legal, deci semnatura mea era perfect valabila. Daca se dadea drumul atunci la referat era bine, dar era la fel de bine daca in acea perioada, pana pe 26 septembie, domnul Nechita, care acum minte, semna el referatul si ii dadea drumul, pentru ca in acest fel, ar fi fost posibil ca undeva dupa 1 decembrie sa avem  serviciul de deszapezire achizitionat. Nu s-a facut asa, timp de aproape 3 saptamani domnul Nechita n-a facut nimic, eu am revenit ca vicepresedinte pe data de 29 septembrie, pentru ca sedinta CJ din 26 a fost intr-o vineri. Pe 30 am primit din nou acest referat, pe data de 1 octombrie am facut adresa spre a fi inaintata la Autoritatea  Monitorizare a Achizitiilor Publice, numai ca intre 1 si 3 domnul Nechita avut 3 zile de concediu, avand niste probleme personale si a lipsit. Cand a plecat, pe 30 septembrie, dansul mi-a zis : <<Domnule, vezi ca o sa lipsesc 3 zile, dar daca e ceva, ma suni, ca raspund la telefon>>. Pe 1, cand mi-a venit adresa respectiva, sa o semnez, l-am intrebat: <<Domnule Nechita, am adresa cu documentatia privind serviciul de deszapezire, pot s-o semnez eu?>> si mi-a zis <<Nu, mai bine lasati sa vin sa o semnez eu>>. Dansul s-a intors pe 6 octombrie, cand intr-adevar a semnat si i-a dat drumul. Dar de pe 8 septembrie la momentul 6 octombrie s-a pierdut o luna… “.

Amintim ca potrivit estimarilor lui Avram, dar si ale lui Nechita, din cauza intarzierii demersurilor pe aceasta tema, CJ Braila va avea incheiate contractele pentru deszapezirea drumurilor judetene abia in jurul datei de 5 ianuarie 2015.