BALABAN: SUNTEM 3 PERSOANE CARE NE OCUPAM DE ORGANIZAREA EVENIMENTELOR FILARMONICII. MAI E NEVOIE DE UN OM, PE ACEST SECTOR
Directorul Filarmonicii “Lyra-George Cavadia”, Ionut Sandel Balaban, sustine ca institutia sa are angajati doar 5 artisti (din 6 locuri prevazute in acest moment in organigrama) pentru ca se lucreaza in regim de colaborare cu restul instrumentistilor, cu care se realizeaza diversele evenimente. De aceea, spune el, a solicitat sa se transforme un post de artist (al saptelea care exista in organigrama), intr-unul de referent de specialitate in domeniul economic-administrativ, fiindca este nevoie de mai multi oameni in ceea ce priveste organizarea spectacolelor, fiindca directorul, secretarul muzical si administratorul nu sunt de ajuns. Balaban a raspuns in acest fel comentariilor consilierul judetean Ovidiu Nechita (PNL), care apreciaza ca nu este in regula ca Filarmonica sa aiba in schema 7 persoane pe sectoarele administrativ si tehnic si doar 6 artisti.
“Din punct de vedere financiar, va comunic ca este mult mai convenabil pentru Filarmonica sa avem colaboratori si sa pastram cei 5 instrumentisti ca nucleu, pentru ca ei constituie legatura dintre colaboratori si institutie. Acest post (de artist – n.r.) ramanand liber, ne este necesar pentru partea de achizitii publice si resurse umane, pentru ca nu avem un om care sa se ocupe de asa ceva, administratorul, impreuna cu secretarul muzical si eu personal ne ocupam de organizarea evenimentelor, ramanand ca casierul sa se ocupe de vanzarea biletelor in agentie, iar doamna economist, de partea contabila. Pentru achizitii publice si resurse umane avem nevoie de un om in plus. Un post care oricum statea liber si care se incadreaza in partea financiara”, a explicat Balaban.
“Deci practic avem structura de conducere, iar artistii pe care ii luam din alta parte. Si avem 5 artisti si 5 la birou. E OK, atunci!”, a comentat ironic Nechita.
“Pentru o mai buna functionare in partea de organizare a evenimentelor”, a completat Balaban.
Comment
Pohariu Ioan-Eugen
05/09/2017
Dnule. Prof.Balaban,,pentru ca casierul,(,formula Dvoastra.de mai sus) sa se ocupe de vanzarea biletelor (oare cate bilete a-ti vadut in cele 6-7 ,,concerte,,pe care le-ti organizat,cu un buget de 40.ooo lei adica dublu cat era alocat acum 2 ani, cand se organizau mult mai multe si mai profesioniste concerte ,de catre Dnul.Dr. Nicu Teodorescu!)….mai intai sa anajati instumentisti profesionisti pentru o orchestra de adevarata Filarmonica (nu cu ,,colaboratori,,de la fanfara garnizoanei Braila,in frunte cu Petrea Gogu,,dirijor de fanfara,transformat peste noapte in Dirijor de simfonii,,…).Practic a-ti ,,manageriat (tocat)banii contribuabililor in mod iresponsabil cu sprijinul total al,,consilierilor judeteni in frunte cu Dnul.Dr.Capatana,, Felicitari…..va merge mintea brici….numai pe angajari din clientela ,,psd,,pe post de taiat frunze la caini,ca tot vine toamna si vor fi frunze din belsug !!!