Botea: Am obtinut 5,38% pentru ca organizatiile PSD, PDL si PNL sunt mai puternice (?!)

P1070413

Presedintele PMP Braila, Viorel Botea, a apreciat astazi, intr-o conferinta de presa, drept “multumitor” rezultatul obtinut de partidul sau, la nivelul judetului Braila, la alegerile europarlamentare de zilele trecute. Botea considera ca un procent de 5,38% din optiunile electoratului este satisfacator pentru un partid ca PMP, recent infiintat:  “A fost o campanie grea, in care PMP a incercat si credem ca, in mare parte, a reusit sa demonstreze ca este unul dintre partidele care merita sa se aseze in esicherul politic romanesc, prin tot ce a facut in aceste ultime 4 luni, de cand s-a infiintat. Pot spune ca rezultatul de la Braila este pentru noi unul multumitor, desi poate puteam sa obtinem mai mult daca munceam mai mult, daca electoratul era mai bine informat despre oferta pe care am facut-o. Dar consideram ca tinta noastra a fost atinsa, am reusit sa atingem pragul electoral de 5%. Pot spune ca in diaspora, PMP a obtinut un rezultat foarte, foarte bun, undeva la peste 28%, fapt care arata ca romanii din strainatate au receptat cu adevarat valorile mesajului transmis de partidul nostru”.

L-am intrebat pe liderul PMP Braila daca nu cumva se multumeste cu putin, avand in vedere ca inainte de alegeri, anunta o tinta de peste 10%, iar acum spune ca rezultatul de 5,38% este unul “multumitor”. “Da, de acord, asa este, in contextul in care am avut de-a face cu trei organizatii foarte puternice – si ma refer la PSD, PDL si PNL, care nu numai ca au avut o baza mult mai puternica decat noi, dar de-a lungul anilor, membrii lor au avut in teritoriu organizatii pe care, din nefericire, noi nu le-am avut. Aici ei ne-au invins, pentru ca ei au avut o organizare construita in timp”,a  spus liderul PMP.

Intrebat daca nu stia de dinainte de campania electorala ca PSD, PDL si PNL au organizatii mai puternice de cat PMP, ca sa nu se mai “arunce” la tinte electorale iluzorii, Botea a comentat: ”Noi am considerat ca mesajul nostru este un alt tip de mesaj, unul care ar putea fi receptat de catre populatie, noi am incercat si am reusit sa facem un alt tip de campanie, care nu s-a referit la persoane, la jigniri sau discutii inutile”.