CAPRARIU, CATRE DRAGHINCESCU: NU E FRUMOS SA PRETINZI DE LA CINEVA SA TOARNE UN OM

Consilierul municipal Lucian Caprariu (independent) sustine ca desi a constatat personal ca unii dintre soferii de pe mijloacele de transport in comun din Braila se comporta necivilizat cu calatorii, nu este dispus sa dea detalii care sa duca la identificarea celor in cauza, pentru ca nu este genul care “toarna”, cum sunt altii. El face astfel aluzie la consilierul judetean Simona Draghincescu (PND), ce a comentat ca de fapt, Caprariu reclama in plenul CLM comportamentul unor soferi de pe autobuze doar ca sa se afle in treaba, daca nu da nume sau elemente de identificare a celor in cauza. Draghincescu s-a dat exemplu pe sine, explicand ca atunci cand are de reclamat astfel de incidente, discuta direct cu conducerea “Braicar” si se duce cu date concrete, nu cu generalitati.

Consilierul municipal a declarat pentru MD Press ca el nu este ca altii, care se duc sa toarne pe unul sau pe altul, ci prefera sa ridice in plenul CLM o problema de principiu: << “Aflatul asta in treaba” este treaba pentru cetateni, da? Eu raspund la toate solicitarile, oamenii au numarul meu de telefon – nu stiu daca il au si pe al altor consilieri -, dar chiar ma duc si-mi fac treaba. Eu am filmat acolo, cand am fost sa verific. Nu stiu daca am filmat si numarul de inmatriculare al autobuzului, nici nu m-a interesat asta; pe mine ma intereseaza principiul, nu ma interseaza persoane. Oricum, nu e frumos sa pretinzi de la cineva sa toarne un om; nu, vorbim de principii.

Asa cum pot eu sa observ prin toate mijloacele acestea ale social media nemultumiri ale oamenilor pe tema respectiva, asa pot observa si managerii sau cei din Consiliul de Administratie de la “Braicar”… Sunt o gramada de  sesizari din acestea, sunt si poze si filmari cu persoanele cu care s-au intamplat respectivele incidente. Ori eu ma refer la lucruri cu caracter mai general, pentru ca asta suntem noi, consilierii, chemati sa rezolvam, la nivel de oras; chestiunile cu caracter punctual le rezolva managementul firmei sau companiei in cauza. Eu am fost acolo, ca sa vad daca e adevarat ce spun oamenii; unele lucruri s-au confirmat, unele nu. Adica reclamatiile pe partea de curatenie nu s-au confirmat, autobuzele erau curate cand am fost eu. Dar nu aveau acele insemne care sa indice traseul si lumea umbla bezmetica si colac peste pupaza, soferul a inceput sa vorbeasca si urat>>.