CJ a stabilit un traseu de transport cu opriri in locuri unde fie nu sunt statii, fie oprirea este interzisa

Alexe Papenov

Reprezentantul firmei care presteaza servicii de transport de calatori intre Braila si Carrefour,  Alexe Papenov, reclama faptul ca CJ a stabilit pentru traseul respectiv opriri fie in locuri unde nu sunt amenajate statii, fie in locuri in care oprirea este interzisa si exista si indicatoare care avertizeaza asupra acestui lucru. Papenov a explicat ca si daca face statie in punctele indicate prin caietul de sarcini, si daca nu face statie, tot greseste si tot risca sa fie sanctionat, ceea ce este o situatie de-a dreptul aberanta: “Este necesara reglementarea traseului 61, care duce la Carrefour. Acesta trebuie reglementat, pentru ca este in folosul cetatenilor. Ca eu sa pot sa execut traseul exemplar, in primul rand trebuie ca acesta sa fie realizat in limita legii. In momentul de fata, asa cum cum a fost el aprobat, este practic un traseu fara statii, ma pune in situatia de a gresi. Pe tot acest traseu sunt 4 statii: este cea de la benzinaria Moll, unde nu exista statie amenajata si in plus, nu stiu de ce opresc acolo, la benzinarie – poate sa iau benzina. Urmatoarea statie este vizavi de hotelul Triumph, unde este o unitate militara si nu ai voie sa opresti, este semnul <<Oprire interzisa>>. Ce sa respect, caietul de sarcini, sau semnul de circulatie?  A treia statie este tot intr-un loc unde nu este amenajata statie, iar cealalta este la cimitirul Sf. Maria, unde iarasi nu este amenajata statie. Mie mi s-a indicat prin caietul de sarcini sa opresc in aceste locuri, unde nu sunt amenajate statii, in detrimentul unor statii deja existente”.

Transportatorul a mai precizat ca traseul respectiv a fost scos la licitatie in forma amintita, a fost adjudecat, dupa care castigatorul licitatiei a renuntat la el, pentru ca nu era rentabil: “A fost vreo 3 ani de zile traseu neatribuit, pentru ca nu se putea executa; eu am zis ca pot sa-l execut, am atras atentia la comisie, ca exista unele probleme si am spus ca nu pot sa-l fac asa cum este. Mi-au zis: <<Luati-l si il refacem pe parcurs>>. Legea permite ca pe parcursul executarii traseului sa se reglementeze noi statii si opriri ”.

Presedintele CJ Braila, Viorel Mortu, a admis ca este o situatie de-a dreptul ciudata, insa  a precizat ca pana in decembrie, cand se va organiza o noua licitatie, traseul va ramane asa, urmand ca in iarna, caietul de sarcini sa fie modificat.