Deputatul Nistor il critica pe Ponta la Bucuresti si bate palma cu Stancu, la Braila

marioara nistor3

*presedintele PP-DD Braila Marioara Nistor s-a intalnit in mai multe randuri cu liderul PSD local Gheorghe Bunea Stancu, pentru a discuta despre o colaborare in interes comun, in consiliile locale si in cel judetean

Atitudinile politice discordante care au devenit caracteristice Romaniei de azi, cand una se intampla la Bucuresti si cu totul altceva se intampla in teritoriu, se manifesta, mai nou, si la PP-DD. In timp ce dadea publicitatii un comunicat de presa in care il ataca dur pe premierul Victor Ponta (PSD), deputatul PP-DD Marioara Nistor, in calitatea sa de presedinte al organizatiei locale PP-DD, se intalnea cu presedintele PSD Braila, Gheorghe Bunea Stancu si ajungea la o intelegere cu acesta, pe linia colaborarii in plan judetean, in consiliile locale si cel judetean.

Mai concret, in ceea ce priveste situatia politica de la Bucuresti, deputatul Nistor se pozitioneaza clar impotriva Guvernului Ponta 3, dupa cum arata si in comunicatul de presa emis pe data de 5 martie: “PP-DD a votat impotriva noului guvern din ratiuni obiective. Pe de o parte, ne-am declarat in contradictie flagranta cu intrarea UDMR la guvernare, un gest inoportun si incorect pentru milioanele de votanti ai USL. Prezenta UDMR la guvernare alaturi de PDL si contributia sa esentiala la taierea salariilor si a pensiilor, la inchiderea spitalelor si la batjocorirea romanilor, nu se poate uita intr-un timp atat de scurt, iar cooptarea Uniunii alaturi de USD constituie un act intolerabil pentru PP-DD. In aceste conditii, PP-DD ar fi putut fi o alternativa, pentru a ajuta in plan parlamentar ca Romania sa iasa din impasul generat de scandalurile politice interminabile din ultima luna. Am constatat insa ca premierul <<a calcat peste cadavre>> si nu a mai tinut cont de absolut nimic, doar pentru a-si pastra scaunul.

Primul-ministru s-a hazardat cu venirea noilor ministri in Parlament, in conditiile in care stia ca hotararea este contestabila. Consider ca impasul in care se afla Romania din punct de vedere politic va mai continua, iar cei care sufera cu adevarat de pe urma crizei actuale sunt cetatenii nevinovati din aceasta tara”.

Pe de alta parte, insa, tot saptamana trecuta, Marioara Nistor a venit la biroul presedintelui Consiliului Judetean Braila, Gheorghe Bunea Stancu, unde au stabilit bazele viitoarei colaborari. Ba chiar, daca este sa ne luam dupa glumele presedintelui Stancu, s-a discutat mai mult decat atat.

Iata, insa, ce a declarat liderul PSD Braila despre convorbirile sale – fiindca se pare ca au fost mai multe intalniri, nu numai una – din ultima vreme cu Marioara Nistor: