Drăghincescu: O rog public pe doamna manager să facă bine și să trimită rezultatele testelor COVID pacienților care fac acest test la Spitalul Județean Brăila și să nu mai pună bolnavii pe drumuri

Subprefectul Brăilei, Simona Drăghincescu, este nemulțumită de modul în care gestionează conducerea Spitalului Județean chestiunea legată de comunicarea rezultatelor testelor COVID, în contextul în care zilele trecute, spitalul a emis un comunicat de presă prin care solicita cetățenilor să nu mai sune la unitatea medicală amintită, pentru a cere astfel de rezultate.

Conducerea spitalului preciza în acel comunicat că „rezultatul (pozitiv sau negativ) este trimis printr-un SMS doar la pacient și pe e-mail la medicul de familie”.

Drăghincescu a comentat astăzi pe o rețea de socializare, pe această temă: „Poate că alte laboratoare nu mai trimit rezultatele la Spitalul Județean Brăila, dar laboratorul Spitalului Județean Brăila cu siguranță trimite rezultatele la Spitalul Județean Brăila. O rog public pe doamna manager să facă bine și să trimită rezultatele testelor COVID (pozitive și negative) pacienților care fac acest test la Spitalul Județean Brăila și să nu mai pună bolnavii pe drumuri cum s-a întâmplat zilele acestea, aducând ca argumente niște aberații, bolnavii negativi fiind plimbați de la Ana la Caiafa, unii bolnavi având nevoie de rezultatul negativ chiar în forma scrisă.

La câte teste se lucrează la Spitalul Județean nu cred că muncesc pe brânci, așa că pot tipari și rezultatul la 20 teste pe format de hârtie.

Întreb, de asemenea, cum sunt folosite cele 2 containere aduse de Prefectură la Spitalul Județean Brăila, pentru bolnavi sau pentru aparținători? Containerele au fost aduse pentru a ușura munca și aglomerația de la UPU, pentru BOLNAVI, nu ca loc de pauză pentru aparținători, așa îmi aduc aminte. Vă rog să nu mai umiliți bolnavii și nici colegii dvs de la UPU! Rolul și rostul unui manager al unei instituții publice (al unui SPITAL cu atât mai mult) este să rezolve problemele instituției în timp real, nu să creeze altele; ALTFEL, singura soluție este demisia”.

Subprefectul a mai scris: „Pun întrebări legitime despre acțiuni și activități ce trebuiau să aducă plus valoare stării de sănătate și confort bolnavilor care se prezintă la UPU și la spital.

Solicit, de asemenea, ca bolnavii și angajații UPU să fie respectați și să nu fie lăsați de izbeliște la greu.

În asemenea momente dificile se văd adevărații manageri. Acționați cu demnitate și profesionalism!”.