DRAGOMIR: AM “INVITAT” UN GRUP DE SOFERI LA BIROUL MEU, PENTRU A DISCUTA DESPRE COMPORTAMENTUL LOR CU CALATORII
Primarul Brailei, Marian Dragomir, admite ca unii dintre soferii de pe mijloacele de transport in comun au un comportament care lasa de dorit, fata de calatori. Dragomir a declarat astazi ca la finele anului trecut a avut o discutie cu toti angajatii “Braicar” si le-a comunicat ca are ganduri mari cu firma lor, ca se vor investi sume importante in dotare si ca nu-si doreste ca aceste eforturi ale administratiei publice sa fie umbrite de un numar mic de soferi care se comporta necivilizat: “Soferii au spus ca ei se vor comporta civilizat, dar stiti cum e, de la declaratii pana la fapte…”.
Edilul sef a precizat ca de atunci, a mai primit o serie de semnale cu privire la limbajul deplasat al unor soferi fata de calatori si chiar a discutat personal cu niste angajati ai “Braicar”, pe aceasta tema: “Am <<invitat>> si un grup de soferi la biroul meu, pentru a avea o discutie foarte aprinsa pe acest subiect. Se adresasera unei doamne intr-un mod anume, fara sa o jigneasca, dar nu era limbajul cel mai potrivit. Nu au injurat-o, daca asta intrebati”.
Cat priveste reclamatiile unor braileni in legatura cu faptul ca autobuzele de capacitate mica ar fi tot timpul aglomerate, fiindca nu acopera necesarul pe traseele respective, Dragomir a comentat: “Aceste autobuze de mica capacitate sunt mai mari decat microbuzele care au circulat pe acele trasee si sunt noi. Au termen de garantie si nu putem sa comparam un microbuz de la care cadeau usile, cu un autobuz de mica capacitate nou. Iar in ceea ce priveste frecventa lor, acesta este si motivul pentru care vrem sa mai cumparam inca 4 microbuze mici, ca pe traseele 16 si 17 sa avem un flux si un trafic mult mai intens”.
Mai multe detalii privind proiectele Municipalitatii pe partea de transport in comun aflati aici:
Comments
Alexandra Tanase
02/02/2017
Domnule Dragomir, va rog sa faceti cateva drumuri cu autobuzele sa vedeti si comportamenul calatorilor fata de soferi. Este imposibil sa nu reactionezi atunci cand o stimata doamna cu copilu de mana, la ora 7 dimineta adreseaza anumite injurii care nu ii fac cinste. Si stiti care era problema doamnei? Ca in momentul in care a urcat in autobuz a trebuit sa stea pe scarile autobuzului pt ca acesta era plin. Stiti de ce doamana a inceput sa vorbeasca urat soferului? pentru ca acesta “si-a permis” sa ii spuna sa se trezeasca mai devreme. BRAILENII TREBUIESC EDUCATI DOMNULE PRIMAR! in sensul acesta trebuiesc luate masuri.
George
02/02/2017
D-le Primar cascati bine ochii, sunt soferi cu gura mare care fac ce vor ei…a oprit in viziru inainte de statia ciocarliei…eu nu miam dat seama ca acesta opreste inainte si cand sa ma dau jos, mai date… i-am spus domnule dar statie numai faceti…pai eu am facut statie inainte…si lam luat in bete..Vi se pare normal.
Nu se respecta programe, stati la viziru 20 de min… nu exista un program ferm…
Sa va uitati in Ploiesti ce sistem frumos au Autobuzele…au panouri electrice si le spune exact cand vine…aici dormi…
Maria
02/02/2017
In microbuzele particulare calatorii platesc bilete- nu au abonamente!- , nu sunt primiti calatorii care sunt murdari de urina, care injura sau care jignesc pe ceilalti calatori! In autobuzele Braicar gasiti toate aceste elemente! Data viitoare cand voi suporta pe lnia 35 calatori bauti care jignesc si sunt necuviinciosi cu ceilalti calatori, voi suna la112! Sa vedem atunci ce mai spuneti! Tot asa le luati apararea???
Pitis Sofica Nicoleta
03/02/2017
Frecventa la 17 lasa de dorit mai ales dimineata!Ca mai vine si plin e alta parte!Va poftesc sa va suiti la 6:30 daca puteti!Cat despre soferi unii lasa de dorit!Si culmea,sunt tot aia figuranti de pe maxi taxi!Cat despre maxi taxi,macar dimineata daca pierdeam unul venea altul in 10 min!Si aveam si loc sa stau jos datorita frecventei marite.Cand vreodata la autobuze?Nervi da!