Fonduri europene de circa 3 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor oferite cetățenilor și digitalizarea parțială a arhivelor CJ Brăila, DGASPC și CSEI

Un proiect în valoare totală de 3.169.539,50 lei, din care 2.994.804,50 lei cheltuieli eligibile și 174.735 lei cheltuieli neeligibile – sunt datele financiare ale proiectului „Sistem integrat de management al fluxurilor interne și furnizarea de servicii partajate către cetățeni”, realizat de Consiliul Județean Brăila și cofinanțat din Fondul Social European (FSE), prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020, cu o perioadă de implementare de 41 de luni.

Astăzi a avut loc conferința de finalizare a acestui proiect care, practic, se referă la simplificarea procedurilor prin care cetățeanul beneficiază de diverse servicii oferite de 3 instituții, prin faptul că acesta poate solicita online diverse informații sau certificate, precum și la digitalizarea unei părți din arhivele acelor instituții. Concret, proiectul despre care vorbim a vizat Consiliul Județean Brăila, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) și Centrul Școlar de Educație Incluzivă (CSEI) Brăila.

Vicepreședintele CJ, Ionel Epureanu,  a prezentat câteva informații generale despre proiect:

George Iosif a venit cu precizări și demonstrații privind modul în care va funcționa platforma informatică pe care vor intra cetățenii, pentru a solicita informații sau documente online:

După cum ni s-a spus, platforma amintită poate fi accesată atât de pe computer/ laptop, cât și de pe telefonul mobil și se speră că aceasta va deveni funcțională începând cu luna ianuarie 2024.