Noul inspector școlar general al Brăilei, Elena Tudor: „Colaborarea Primăriei Brăila cu ISJ este o temă sensibilă, dar rezolvabilă, sper eu. Nu văd ce am avea de împărțit unii cu alții; cu toții ne dorim binele elevilor noștri”
„E firesc să ne dorim o colaborare cu tot ce înseamnă Primăria și autorități locale, naționale și internaționale, pentru că e în interesul copilului. Și atâta vreme cât împreună reușim să facem lucruri bune, suntem cu siguranță cu drumul care trebuie. Colaborarea Primăriei cu ISJ este o temă sensibilă, dar rezolvabilă, sper eu, pentru că nu văd ce altceva am avea de împărțit unii cu alții; cu toții ne dorim binele elevilor noștri” – este răspunsul Elenei Tudor, noul inspector școlar general al Brăilei, la declarațiile primarului municipiului, Marian Dragomir, prin care acesta își exprima dorința de a avea „o colaborare frumoasă” cu conducerea ISJ.
Tudor a fost invitată în mod special de edilul șef la conferința de presă care a marcat finalizarea proiectului de consolidare și reabilitare a Liceului Teoretic ”Panait Cerna” și a fost prima dată când cei doi au apărut împreună într-o întâlnire cu ziariștii.
Cu acest prilej, șefa ISJ a declarat că tocmai în baza acestei colaborări cu Municipalitatea este posibilă reabilitarea și modernizarea școlilor, ceea ce înseamnă să se creeze cadrul adecvat pentru un învățământ de calitate.
De asemenea, inspectorul școlar general și-a anunțat intenția de a crea noi parteneriate cu autoritățile locale, naționale și internaționale, prin noi proiecte care se vor concentra pe diverse ținte educative, cum ar fi reducerea ratei abandonului.
De asemenea, Elena Tudor a menționat proiectul „Săptămâna Verde”, care va presupune activități de plantare a unor copaci, în colaborare cu Primăria: „Dorim ca astfel elevii noștri să devină responsabili, să ia contact direct cu mediul, cu natura”.
Un alt proiect al noului inspector școlar general se referă la educația prin teatru, iar acesta își propune „aducerea elevilor la teatru într-un număr cât mai mare și organizat, cu piese dedicate lor. (…) Eu, ca educator și ca reprezentant al ISJ, le-am spus-o și ca profesor, le-am spus-o și ca director: vreau ca elevii noștri să joace în roluri scrise de ei, și nu de alții, pentru ei”.