Pe Soseaua Buzaului, la iesire din Braila, se toarna asfalt pe ploaie
Lucrare facuta de mantuiala, cu milioane de lei, la Braila: o echipa de muncitori turna asfalt in aceasta seara, pe Soseaua Buzaului, la iesirea din municipiu, in ploaie, peste gropile pline de apa.
Primaria a inceput lucrarile de reabilitare a Soselei Buzaului in luna noiembrie, desi exista oricand riscul ca vremea sa se inrautateasca. Muncitorii au curatat in profunzime stratul de asfalt, dupa care, din cauza ninsorilor, lucrarile s-au oprit pentru cateva zile, iar astazi, desi a inceput sa ploua dupa-amiaza, ei s-au apucat de turnat noul strat de asfalt, direct peste gropile pline de apa. Cand au vazut ca sunt filmati, drumarii au disparut unul cate unul din zona, cu tot cu utilaje, care aveau insemnele firmei Tancrad. Unii dintre muncitori ne-au declarat, insa, senini, ca nu-i nicio problema daca se strica asfaltul, fiindca de reparatii se va ocupa tot firma lor.
“Protejam lucrarile pe timp de iarna. Nu asteptam vara, protejam lucrarile, fiindca suntem in oras si nu putem lasa asa soseaua. Daca se strica, dupa ce turnam asfaltul asta, o sa reparam”, ne-a spus unul dintre muncitori. “Am mai turnat asfalt pe ploaie si iese bine. Si daca nu iese, ce se strica, se repara la loc. E pe cheltuiala firmei”, ne-a dat asigurari un alt muncitor.
Dupa o binemeritata pauza, cat ziaristii s-au aflat in zona, drumarii au revenit la treaba si au continuat turnarea asfaltului fierbinte pe carosabilul ud.
Pentru reabilitarea Soselei Buzaului, Primaria a alocat circa 4,5 milioane lei, iar lucrarile ar trebui sa fie finalizate in primavara anului viitor.
Comment
mircea57
04/12/2014
Dar nu asa trebuie ? Pai daca respecta tehnologia nu mai asfalteaza 5 ani ! Adica, executantul nu papa nimic timp de 5 ani de pe bucata aceea de strada ?
Problemele sunt altele ! Incepand cam din 15 noiembrie si cam pana la 15 martie, statiile de producere asfalt au obligatia legala sa fie inchise, iar turnarea asfaltului nu este permisa cand temperatura suportului este mai mica decat +7-10 grade Celsius !! Ei, acum ne poate spune cineva cu a cui aprobare/aviz s-a deschis statia ? Ne poate spune cineva cine a comunicat catre Politia locala si catre Inspectoratul de Stat in Constructii executia lucrarilor ? Ne poate spune cineva cine este dirigintele de santier si daca ISC il mai lasa sa profeseze ? acest diriginte de santier atestat a semnat PV de lucrari ascunse adica despre calitatea frezarii vechiului asfalt pentru turnarea asfaltului nou, desprafuirea suportului, umiditatea suportului, calitatea amorsarii, calitatea asfaltului fata de prevederile din proiect, cat si PV de receptie la terminarea lucrarilor ?
Cam asa platim ca prostii lucrari de doi bani !