Primaria a taiat din facturile pentru deszapezire: din 500.000 lei, s-a ajuns la 500.000 lei

P1060622

Dupa o analiza serioasa a facturilor prezentate spre decontare Municipalitatii brailene, pentru lucrarile de deszapezire efectuate in ultimele 3 zile ale anului trecut, Primaria a taiat din acestea, acolo unde i s-a parut ca sunt exagerate si s-a ajuns la o suma considerata corecta. Este modalitatea prin care s-a procedat cu facturile aferente lunii decembrie 2014, asa cum ne-a fost ea explicata, in urma cu circa doua saptamani, de primarul Aurel Simionescu. Pana aici, toate bune si frumoase, numai ca in urma “corectarii” facturilor, prin tairea sumelor nejustificate, s-a plecat de la  „circa 500.000 Ron” ( 5 miliarde lei vechi), suma totala prezentata spre decontare Municipalitatii si s-a ajuns la … „circa 500.000 Ron”, suma ce va fi platita.

Informatia ne-a fost oferita astazi de primarul Simionescu, atunci cand l-am intrebat la ce suma s-a ajuns cu facturile, la finalul operatiunilor de corectare a acestora, in functie de situatia constatata in teren: “Facturile  sunt diferite, in functie de locul in care au actionat, arealul pe care l-au facut, strazile pe care le-au avut, fiindca in unele zone, treaba a fost mai buna, in altele, a fost mai proasta. S-a mai scos din factura totala, eu va spun acum suma care a fost acceptata la plata: in luna decembrie, suma a fost de circa 5 miliarde lei vechi. In ianuarie facturile au venit undeva spre 12-13 miliarde lei vechi, pentru ca ce s-a intamplat cu ninsoarea din 29-30 decembrie s-a reflectat in lucrarile de deszapezire efectuate  in ianuarie. Cele 12-13 miliarde despre care vorbesc este suma care va fi platita, dupa ce facturile au fost <<periate>>, ca sa spun asa”.

Amintim ce declara Aurel Simionescu pe 29 ianuarie, in legatura cu modul in care se va proceda cu facturile aferente lunii decembrie: “Au venit facturile pe decembrie, daca zic eu bine sunt undeva spre 5 miliarde lei vechi. Aceasta este suma care a venit, dar facturile sunt in analiza. Noi le-am taiat din sume si anul trecut si o sa le taiem si anul acesta. Poate <<taiat>> nu suna bine, de fapt, am facut o corelare a sumei facturate cu ce s-a lucrat pe teren, cu fotografii, cu procese verbale incheiate la momentul respectiv pe strazi. Am analizat unde a fost si ce a fost”.