Primarul Brăilei, indignat după experiența viscolului de zilele trecute: „Pentru doamnele de la call center este ușor să-și odihnească fundurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor când vor avea curent”
Primarul Brăilei, Marian Dragomir, este indignat de faptul că în ziua viscolului, dar și în zilelele următoare, când erau o mulțime de localități fără energie electrică și când inclusiv în municipiu au fost zone rămase fără curent, nu răspundea nimeni la telefoanele Electrica. Dragomir consideră că este inacceptabil ca oamenii să sune în gol și să nu le dea nimeni informații despre avaria respectivă și o estimare a perioadei de timp necesare pentru remedierea problemelor.
Edilul șef a declarat astăzi că îi apreciază pe cei din echipele Electrica ce au lucrat în condiiți grele la remedierea unor avarii, însă îl nemulțumește foarte mult și „condamnă” atitudinea unor persoane de la call center-ul Electrica care „ori de câte ori apare o furtună cât de mică sau apare o probleme cu iluminatul într-o zonă a orașului, își închid telefoanele”.
El a declarat astăzi că nu e vorba doar de ce s-a întâmplat zilele trecute, când a fost acel viscol, ci este vorba de o practică la acel call center: „Oamenii nu sunau la Electrica ca să vadă ce face operatoarea sau pentru că nu aveau cu cine vorbi acasă, sunau la Electrica pentru că aveau o problemă reală. Și-ar fi dorit acei oameni să afle de la Electrica că sunt echipe, unde lucrează acele echipe, cât va mai dura – că dura o oră, că dura 4 ore, că dura o zi întreagă, măcar știau și-și luau măsuri și se mutau la rude. Dar doamnele de la Electrica și-au închis telefoanele.
Tot acele doamne, când nu este iluminat pe o stradă și sună oamenii să reclame acest lucru, le spun să sune la Primărie. Pentru că acele doamne de la call center nu știu nici la ora actuală că rețeaua de iluminat public și stâlpii aparțin Electrica, nu Primăriei. Dar pentru Electrica și pentru acele doamne de la call center este foarte ușor să arunce motanul și să-și odihnească fudurile pe scaun, în loc să răspundă la telefon și să spună oamenilor cât mai durează până când va veni energia electrică și la ei acasă”.