TABARAC: DACA ESTE ATAT DE ATENT LA ORICE REPROS I SE FACE PE FACEBOOK, AS VREA CA PRIMARUL SA FIE LA FEL DE ATENT SI LA REPROSURILE CETATENILOR LEGATE DE PROBLEMELE DE LA “BRAICAR”
Daca este atat de prompt si de agresiv in a raspunde pe Facebook reprosurilor sau criticilor unor cetateni, primarul Dragomir ar trebui sa fie la fel de prompt in a raspunde reprosurilor si semnalelor publice ale cetatenilor cu privire la serviciile de proasta calitate din domeniul transportului in comun, mai ales ca are astfel de semnale de ani de zile – este opinia consilierului municipal brailean Adrian Tabarac (PNL).
“Principalul interes ar trebui sa fie sa rezolve situatia si asa cum este foarte atent pe Facebook si raspunde foarte agresiv la orice repros care-i vine, as vrea sa raspunda intr-un mod si acestor reprosuri care vin din partea cetatenilor si sa rezolve problema de la “Braicar” – a declarat Tabarac in cadrul unei conferinte de presa.
Cat priveste faptul ca se taraganeaza schimbarea lui Cornel Sandulescu din functia de director al “Braicar” si instalarea unui nou director, cu o noua viziune, liberalul considera ca ar fi normal ca primarul ar trebui sa-si doreasca sa gaseasca o persoana care sa rezolve problemele din transportul in comun si astfel, cetatenii sa fie multumiti, iar el sa nu mai fie criticat si sa primeasca “bile negre” in acest domeniu: “Eu cred ca domnul primar nu este hotarat ce vrea dumnealui si dupa ce se va hotari dumnealui ce vrea, va lasa liber ca si la <<Braicar>> sa se poata organiza un concurs”.