S-a schimbat decizia cu privire circulația rutieră pe podul suspendat peste Dunăre de la Brăila: În perioada 17 iulie – 30 noiembrie se va închide traficul pe timpul nopții, de luni până vineri, în intervalul orar 21.00 – 6.00

Nu vor fi „circa două luni” de oprire a circulației pe podul peste Dunăre în timpul nopții, vor fi patru! Este decizia luată de Ministerul Transporturilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR), cu privire la Planul de management al traficului pentru deschiderea circulației podului suspendat peste Dunăre, începând din data de 6 iulie 2023.

Potrivit documentului transmis din data de 5 iulie de CNAIR către Asocierea Webuild SpA -IHI Infrastructure Systems Co. Ltd, aprobarea venită de la Ministerul Transporturilor este cu următoarele condiții:

-traficul rutier se va deschide astfel:

1.pe drumul principal (DN2S) – sectorul cuprins între sensul giratoriu cu DJ 221B și sensul giratoriu cu DN 22J

2.drumul de legătură (DN 22J) km 0+000 – km 4+365.

-pentru finalizarea lucrărilor auxiliare la podul suspendat, în perioada 17.07.2023- 30.11.2023 se va închide traficul pe timpul nopții, de luni până vineri, inclusiv, în intervalul orar 21.00 – 6.00, exceptând zilele de sărbători legale. Astfel, circulația rutieră pe pasaj va fi permisă de sâmbătă, ora 6.00, până luni, ora 21.00.

-în perioada închiderii circulației pe timpul nopții, traficul rutier va fi permis doar prin sensurile giratorii amenajate la intersecțiile cu DJ 221B Vădeni și cu DN22B și deviat pe DN 22 către trecere bac Sârdan-Brăila.

În documentul transmis de CNAIR se mai precizează:

„- semnalizarea devierii temporare a traficului de pe DN 22 va fi însoțită, pe timpul nopții, de lămpi cu lumină galbenă intermitentă sau în cascadă, astfel încât să asigure deplasarea în siguranță a tuturor participanților la trafic;
– pe sectoarele de drum care se vor deschide circulației nu se vor realiza lucrări care să afecteze partea carosabilă, urmând ca acestea sa fie executate exclusiv pe timpul nopții, in intervalul orar in care circulația va fi închisă pe podul suspendat;
– în cazul în care la inspecția tehnică efectuată inainte de deschiderea traficului rutier se constată că semnalizarea rutieră temporară și definitivă mai trebuie completată, aceasta se face în mod necondiționat de către antreprenor;
– semnalizarea rutieră temporară prevăzută pe zona deschisă traficului rutier se va corela cu semnalizarea definitivă, pentru a evita în acest fel inducerea în eroare a participanților la trafic;
– realizarea, montarea și întreținerea semnalizării rutiere verticale și orizontale (definitivă și temporară) revin în sarcina antreprenorului;
– pe toată perioada aplicării măsurii de restricționare a circulației pe podul suspendat, semnalizarea rutieră temporară va fi menținută corespunzător de antreprenor, astfel încât participanții la trafic sa fie corect informați, evitând în acest fel producerea evenimentelor rutiere cu consecințe deosebit de grave.
Indicatoarele cu caracter temporar trebuie să fie executate cu folie reflectorizantă din aceeași clasă de retroreflexie cu semnalizarea curentă de pe respectivul sectorul de drum.
Antreprenorul are obligația ca la terminarea lucrărilor auxiliaie aferente podului suspendat să deinonteze seinnalizarea rutieră temporară;
Semnalizarea rutieră temporară va fi realizată în conformitate cu Ordinul MI – MT nr. 1112- 41 l/2000 prin care au fost aprobate „Normele metodologice privind condițiile de închidere a circulației și de instituire a restricțiilor de circulație, în vederea executării de lucrări în zona drumului public și/sau pentru protejarea drumului”;
Semnalizarea rutieră temporară verticală nu va fi confecționată din materiale dure, iar mijloacele auxiliare de semnalizare a lucrărilor vor fi dotate cu lămpi cu lumină galbenă intermitentă, care vor functiona de la lăsarea întunericului sau în condiții de vizibilitate redusă”.

Articole asemănătoare

Lasă un răspuns